Sabtu, 26 Januari 2013

sahabat kerana ALLAH.....

alhamdulillah...ALLAH mmg baik kan?...ALLAH kurniakan kita sahabat-sahabat yang sama-sama cintakan Dia.....

melangkah di persada dunia bersama...
menempuh halangan bersama...
merawat kelukaan bersama...
dan mencari redha ALLAH juga bersama...

aku sangat menyayangi sahabat-sahabat ku....

nak tahu tak siapa mereka..?nak tahu tak merke siapa? kalau boleh aku nak senarai kan 
siapa mereka...



mereka adalah wanita yang solehah....mereka adalah wanita yang sama-sama mencari redha ALLAH....mereka adalah wanita yang hebat...mereka wanita yang mahu menjadi seperti wanita sirah nabi....

mereka semua adalah sahabat aku...
ramai lagi....

aku tak mampu untuk membalas budi baik mereka...
aku hanya mampu doakan mereka sahaja...

1-mohammad na'im bin solehen

dia juga antara sahabat yang bersama-sama dalam perjuangan aku....

mereka sangat hebat...
belajar di oversea....
mereka tetap tidak mengabaikan tanggungjawab mereka pada orang di sekeliling mereka....
mereka lebih 'aula'kan orang lain dari diri mereka sendiri...
mereka selalu buat orang lain gembire...
mereka sentiasa bersama dalam suke dan duke...
mereka anak yang taat kepada ibubapa..
mereka sangat menghormati orang lain..
mereka seorang yang soleh dan solehah...

aku terfikir...
layak kah aku untuk mendapat sahabat seperti mereka...
layak kah aku di sisi mereka...
apakah aku telah menjaga hak-hak mereka 
sungguh mereka lah insan yang aku sayang....








(((((mereka lah sahabat aku in sya ALLAH dunia akhirat)))))

awak-awak yang kawan ngan sahabat-sahabat saya.....
tolong jangan sakiti hati mereka.....
tolong jangan buat mereka terluka.....
tolong jaga kan mereka untuk saya.....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan