Selasa, 29 Januari 2013

alhamdulillah.....alhamdulillah.....

SIAPA TAHU ISI HATI KITA???????
ALLAH..ALLAH..ALLAH...ALLAH...ALLAH...ALLAH...ALLAH...ALLAH
SUBHANALLAH......

YA ALLAH
mungkin ini wasilah...
mungkin ini yang terbaik untuk ku...

siapa sangke...aku menunggu dengan penuh kesetiaan...aku sentiasa mentajdidkan niatku menunggunya kerana ALLAH...aku tak pernah putus berdoa pada-Nya...
dan aku sentiasa mengingati ALLAH saat aku mengingati dirinya...

Hati mungkin tak keruan bila ada masa ALLAH bagi wasilah untuk aku melepaskan rindu aku pada dirinya...
aku takut hatiku leka...aku takut hati aku kecewa...dan aku takut aku mendapat dosa...

apa yang aku lakukan bila aku ingat kat dia...
aku puasa sunat...
aku solat dua rakaat...
aku baca al-quran...
aku berzikir...

aku selalu sebut nama ALLAH dalam hatiku....

apa yang aku buat ni??????????
ni lah cara aku untuk aku sampaikan persaan aku ada dia...

aku hadirkan ALLAH  supaya aku tak lalai...aku tak nak cinta dari jalan yang salah...
aku  hanya Cintakan ALLAH sahaja dalam hati aku...
sebab aku tahu pasti ALLAH akan hadiahkan aku seorang yang hebat disisiNya...

kini aku bersyukur...aku akan terus istiqomah dalam caraku...
aku tahu harapan tak mungkin boleh menjadi kenyataan...tapi aku sentiasa usaha,..

siapa pun dia...dan masa silam nya...aku lupakan...aku cube untuk memperbaiki diri aku...
aku kene jadi wanita sirah nabawi...bukan untuk sesiapa tai untuk ALLAH....

semoga ALLAH tahu apa isi hati ku..untuk hari ini dan akan datang aku bersyukur pada ALLAH....

alhamdulillah...

2 ulasan:

  1. Salam mye..smoge terus istikomah dan mujahadah dlm mmperbaiki diri..Doakan kitorang di sini ye.. ^_^

    BalasPadam