Sabtu, 12 Januari 2013

aku yang baru

alhamdulillah....
sungguh segala yang berlaku itu adalah segalanya dari ALLAH....
semalam..hari ini dan esok....
semua nya dari Dia Yang Maha Mengetahui....

Sungguh aku bersyukur dengan segala nikmat yang telah ALLAH berikan padaku...
terima kasih kepada yang turut sama-sama dalam pentas dunia in...
terima kasih kepada yang telah menjadiakn hidup aku lebih bermakna...

mulanya langkah aku dalam jalan indah...
jalan yang penuh dengan perhiasan mujahadah....
jalan yang pasti untuk ke syurga penuh hakiki.....
jalan yang ditarbiyah dalam mencintai ALLAH dan Rasul-Nya...

kini..
perubahan itu menuntut ku untuk mengajak...
menuntutku untuk mengasihi dan berukhwah....

saat ini...
aku buka nya dengan alhamdulillah dan bismillah.....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan